Isnin, 12 Oktober 2009

Nota Penting...

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.....dan salam muhibah kepada seluruh umat manusia yang menghni alam maya ini.

Harini ntah tetiba jek aku nak buat Nota Penting....

Untuk pengetahuan sesiapa yang sudi untuk meluangkan masa membaca isi blog ini, adalah dengan rasa rendah dirinya hamba persilakan.

Blog ini diwujudkan adalah untuk berkongsi pendapat dan idea dikalangan teman-teman yang singgah ke alam maya ini.
Blog ini adalah tidak berhasrat untuk menegur atau menasihati mana-mana individu atau pihak-pihak yang berkaitan kerana penulis bukanlah seorang yang cendiakawan atau cerdik pandai didalam bidang agama mahupun ilmu-ilmu yang berkaitan. Jikalau sesiapa yang tersinggung ataupun terasa dengan penulisan artikel ini, adalah dinasihatkan supaya rujuklah dengan ustaz-ustaz yang bertauliah, yang diiktirafkan oleh pihak yang berkaitan.

Blog ini adalah hasil daripada cedokan-cedokan ilmu sang bijak pandai ataupun yang arif, yang mana sentiasa memberi jalan petunjuk dan bimbingan kepada hamba.

Oleh yang demikian, hamba bukanlah seorang arifin mahupun seorang yang alim yang bisa dipanggil pak Ustaz kerana hamba tiada kelulusan agama bagi membicarakan soal agama.

Oleh itu kepada sesiapa yang tidak bersetuju dengan komentar-komentar daripada blog ini, adalah dinasihatkan supaya tidak membuang masa anda untuk memahami setiap bibit kalam yang cuba disampaikan. Supaya anda tidaklah dirosakkan dengan hasutan syaitan dan hawa nafsu yang berkobar-kobar mendesak supaya berlakunya pergaduhan yang tiada pengabisan.
Oleh itu adalah lebih baik anda membaca sesuatu artikel yang kena dengan ilmu dan nafsu kalian.

Jika anda berniat untuk menambah atau pun memberi suatu ulasan yang baik dan membina apabila pembaca lain membaca komentar anda adalah dipersilakan.

Adalah dimaklumkan kepada mana-mana individu ataupun pihak-pihak yang berkaitan supaya tidaklah mencari silap dan salah orang lain, tengoklah diri sendiri...

Sekian Terima kasih.

Wassalam.

People who read this post also read :



Tiada ulasan: